снег

Ви можете нам зателефонувати (053615)2621 або (053615)62213 або долучитися до групи у VIBER(посилання праворуч).
вул. Григора Тютюнника 19А

пʼятницю, 28 квітня 2023 р.

«КРОК ЗА КРОКОМ ДО ЗДОРОВ'Я»

Бути здоровим — це зовсім не грати мускулами та доводити всім, що ти — найсильніший, а вести активний спосіб життя, правильно харчуватися та дбати про режим дня.

Мати гарне здоров’я — так круто! Міцний імунітет допоможе Тобі з легкістю пройти будь-яке випробування: контрольну, шкільні змагання або турпохід.

Навіщо позбавляти себе радості далеких подорожей тільки тому, що можеш захворіти? Набагато легше розпочати загартовування! Плавання, регулярні прогулянки та ігри на свіжому повітрі, повноцінний сон у поєднанні з фізичними навантаженнями зміцнять здоров’я, розвинуть волю, цілеспрямованість і витримку.
Здоров’я — основа усього на світі,
Здоровими бути бажають всі діти,
Для цього потрібно щоденно вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем.
І солодко спати з відкритим віконцем.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо страви нам росту і сил додають.
(Людмила Лисенко)
«КРОК ЗА КРОКОМ ДО ЗДОРОВ'Я»
Здоров’я людини – це найцінніше, що є в житті. Ніщо не може зрівнятися з цим: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Здоров’я - справжня коштовність... Як мудро сказав Сократ: "Здоров’я - це не все, але все без здоров’я - ніщо". Саме ця теза була лейтмотивом валеологічного пеленгу «Крок за кроком до здоров'я», що відбувся в Лубенській міській бібліотеці для дітей.
Для юних відвідувачів були запропоновані цікаві відомості про здоровий спосіб життя, про фактори, що впливають на формування здоров’я. Вели з дітьми розмову про заняття фізкультурою та спортом про корисні і шкідливі звички, про відповідальне ставлення до власного самопочуття.
Подорожуючи планетою здоров'я, діти читали вірші, відвідали «крамничку харчування», ознайомилися з овочево-фруктовими цікавинками, взяли участь у вітамінній презентації та виготовили аплікації. Також на дітей чекали «реготалки» для зміцнення імунітету, тести та рухливі ігри.
Завершилася валеологічна зустріч чаюванням з цілющих трав, зібраних на околиці Лубен.




Немає коментарів:

Дописати коментар