снег

Ви можете нам зателефонувати (053615)2621 або (053615)62213 або долучитися до групи у VIBER(посилання праворуч).
вул. Григора Тютюнника 19А

четвер, 22 серпня 2024 р.

 На хвилі патріотизму. Патріотична мозаїка "Україна- це ти, Україна - це я."
#Нація_з_глибоким_патріотизмом_непереможна
24 серпня – День Незалежності України. З цієї нагоди в міській дитячій книгозбірні працівники бібліотеки провели з читайликами патріотичну мозаїку «Україна – це ти, Україна – це я».
Серце кожного українця переповнює любов до рідної країни, тривога за її майбутнє, біль за її втратами. Сьогодні, на жаль, ми ще змушені боронити рідну землю від лютого ворога, який хоче знищити її, нашу незалежність. Але ми твердо знаємо, що Україна – найкраще місце на землі, а тому віримо в неї та пишаємося її людьми. У клекоті лелеки, у полум’ї вечірньої заграви, в ароматі квітучої вишні з батьківського саду й тихому шелесті пшеничної ниви живе нестримне щастя кожного українця.
 Подорожуючи Україною від станції до станції («Мовограйка», «Народознавча», «Патріотична», «Козацька», «Замкова»), юні мандрівники цікаво провели час та дізналися багато нового і корисного про Україну. А ще переглянули патріотичну абетку «Моя держава Україна», банк цікавинок про рідний край, ознайомилися з книжковою виставкою «Це моя Україна, це моя Батьківщина».

Дітки люблять свою Вітчизну, хочуть бачити її квітучою, тому виготовили незвичайну карту України, яка складається з багатьох маленьких квіточок, що прикрашають нашу країну. Також із школярами була проведена інтерактивна вправа «Побажання моїй державі» та виготовлений міні-плакат «Я маленький патріот».
Юні громадяни нашої славної Батьківщини своїми вчинками і гарними справами доводять повсякчас, що достойні гордого ймення – українець.

Немає коментарів:

Дописати коментар